Produse si servicii

Garantie si service

Produsele comercializate prin magazinul online www.digitalvision.ro sunt noi si beneficiaza de garantie nationala sau internationala. Garantia este sustinuta de unitati service autorizate partenere si de reteaua nationala de service-uri ale producatorilor.


In cazul certificatelor de garantie emise de producator/importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificatele de garantie. Produsul reclamat ca fiind defect va fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificatul de garantie furnizat la achizitionare. Aceasta unitate de service va prelua responsabilitatea rezolvarii garanției. Orice produs comercializat de digitalvision.ro insotit de certificat de garantie al producatorului se supune procedurii de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau inlocuieste numai in retelele de service aflate in certificatul de garantie al producatorului.


Lista centrelor de service autorizate ale producatorilor poate fi consultata AICI.


Produsele care nu sunt insotite de certificate emise de producator/importator se solutioneaza la sediul DIGITAL VISION SRL prezentat in pagina de contact. In acest caz, plata transportului pentru produsele trimise in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea vanzatorului. Expedierea se face curierul rapid agreat de vanzator sau prin prezentarea produsului la sediul Digital Vision.


Inainte de a trimite un produs la garantie trebuie completat formularul de RMA disponibil pe site sau trebuie trimis un e-mail departamentului tehnic la adresa service@digitalvision.ro cu descrierea defectului, datele de contact ale clientului. Clientul va primi un numar de RMA, care va trebui scris vizibil pe colet.


Va rugam NU trimiteti produsele reclamate ca fiind defecte fara a lua legatura cu un reprezentant al departamentului tehnic sau fara numar RMA!


Termenul de garantie incepe din momentul livrarii, conform datei facturii fiscale. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei nu este justificata (defect reclamat nemanifestat), clientul va achita taxele de transport tur - retur si eventualele costuri de diagnosticare.


Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legii 449/2003 si OG 21/1992 cu modificarile ulterioare. Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabila de timp, care insa nu poate depasi 15 zile calendarisitice. Definitia consumatorului: "orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale". Persoanele juridice nu intra sub incidenta celor doua legi mentionate anterior. In cazul persoanelor juridice, pot aparea exceptii cu privire la termenii si conditiile mentionate in cele doua legi.


Garantia comerciala este specificata pentru fiecare produs in parte si nu afecteaza dreptul conferit de garantia de conformitate, care este de 2 ani, conform legii 449/2003. “In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata”.


Vanzatorul nu raspunde pentru nicio lipsa a conformitatii rezultate dintr-o instalare incorecta a produselor.


Pentru acordarea garanţiei este recomandata prezentarea produsului in ambalajul original sau in alt ambalaj corespunzator care sa asigure integritatea fizica a produsului. Produsul va fi insotit de documentul de achizitie (factura/bon fiscal - copie) si de certificatul de garantie in original, cu accesorii complete.

 

Garantia se acorda echipamentelor care au sigiliul intact. Violarea sigiliilor sau steregerea seriilor de identificare duce la anularea de drept a garantiei. Garantia nu acopera integritatea datelor utilizatorului. Firma noastra nu poate fi făcuta responsabila pentru pierderea datelor sau informatiilor clientului, salvarea datelor intrand în sarcina utilizatorului. Recomandam salvarea datelor inaintea solicitarii garantiei.
Nu se acorda garantie produselor care prezinta malfunctionalitati datorate manipularii sau instalarii improprii ori folosirii neconforme cu instructiunile de utilizare.

 

Garantia se pierde in urmatoarele cazuri:
- defectiuni si pagube datorate neglijentei, distrugerilor, furturilor, calamitaţilor naturale, defectiunilor datorate nerespectarii conditiilor de utilizare, contactului cu lichide.
- deteriorari termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi, componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte, pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, mufe de date/audio/video indoiti, rupti, arsi.
- interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator.
- produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat, produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale

Pentru monitoare garantia se acorda conform standardului international de calitate calitate ISO 13406-2 class 2, care stabileste numarul de pixeli/subpixeli defecti care nu constituie defect si nu conduc la un eveniment de acordare a garantiei. Bateriile si acumulatorii sunt considerate bunuri consumabile. Garantia pentru aceste produse este cuprinsa intre 6 si 12 luni. Nu se acorda garantie pentu produsele consumabile: cartuse de imprimanta, riboane, capete de printare, cilindru imagine, drum, etc. Nu se acorda garantie pentru produsele software (licente software, jocuri etc.).

 

Informatii despre DEEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele: - clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE.
Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
Conform art.11 din OUG nr.5 din 16.04.2015, la furnizarea unui produs nou, la solicitarea cumpărătorului, S.C. Digital Vision S.R.L. preia DEEE (Deseuri electrice și electronice) în sistem "unul la unul", în mod gratuit, în aceleaşi condiţii precum cele de livrare a produsului nou, dacă echipamentul este de tip echivalent şi a îndeplinit aceleaşi funcţii ca echipamentul nou furnizat.

 

Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X